Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 5. juuli 2015

Mõnus soojus jõudis ka Eestimaale

Pidev torin kostis siiani kõikjalt, suve ei ole, sooja ei ole, tuul on külm jne. Nüüd siis on õnn sooja näol kohal ja peaks kõik õnnelikud olema, aga jällegi kuulda nurinat, et palav pidavat olema. Tegelikult ei ole viga midagi. Külmaga võib ju paksult riide toppida ja soojaga jahedas istuda või merevees liguneda. Valik on igal vaba, vähemalt täna.
Aeg jaanidest siiani on möödunud nii kiirelt, et ei ole jällegi rida kirjutatud. Ja paljut siis enam meeleski on. Õnneks on tänapäeva fotod korrektselt kuupäevade järgi reas, nii on mugav meenutada.

25.06 avanes esimene kollane tulivõhk, mida ei lootnudki enam näha. Hankisin neid tegelikult kohe hulgim ja täispäikeses kuivas kasvukohas, lahjas pinnases on nad sel aastal kõige võimsamad. Olen neid tippinud nelja erinevasse kohta ja kõikjal ongi erineva suurusega.

Eelmisel aastal lätlaselt ostetud musani abeelia talvitus kenasti, vaatamata isegi sellele, et ma ta sügisel katki astusin. No talve muidugi ei olnud ka, aga ikkagi.


Kohustuslik pilt iiristega, sorte ei ole.


Suure tõenäosusega mätaspäevaliilia. Mulle meeldib.

Näärmekas vaak garneeringuga.

Pisike tiik, millesse on lisatud seda niinimetatud loodussõbralikku sinist vedelikku, mis takistab UV-kiirguse pääsemist vette, seega vetikate masstootmist. Pidi nii floorale kui faunale ohutu olema. Siiani olen rahul, vetikat tõesti ei ole. Enne ei jõudnud ära riisuda.

Tiina-Mari päritolu aniisi-hiidiisop talvitus ka kenasti ja näitab käredat kollast.

26.juunil korjasime esimese suurema koguse maasikaid. Suured kui kanamunad.



Laiuv peekerlill on tegelikkuses ilusama värviga kui pildil. Täitsa sümpaatne.

Rosolje.

29.06 avanes esimene õis... nimi ei tule...

Aas-kurereha 'Dark Reiter' värvid sobivad ülihästi.

Panin sibulaid kaminasimsile pottidesse. Muidu pole miskit ju kasta.

29.06 domineeris lilla värv.




Päike lööb taimed särama ja tekitab varje. Mõnusad õhtused jalutuskäigud.

Pisikellukas 'Alba' on puhas valge.

Nii lõppes mul juunikuine fotoseeria. Juulikuust mõnel teisel päeval.




7 kommentaari:

  1. See päevaliilia on väga armsake! Ja kamin on ka vahva, selline kulub aednikule ära küll.

    VastaKustuta
  2. *Tore fotoseeria :) ma ei jõua enam isegi piltide sorteerimiseni :( Mu kollane võhk on niru, pean panema kehvemasse kohta ilmselt kui seal parim tulemus Sul Kamin sümpatiseerib täiega :D

    VastaKustuta
  3. Huvitav, et Sa seda kaminat varem näidanud pole, väga uhke värk.
    Kõik fotod ja taimed on ilusad ja heas toonuses, ei hakkagi ühtki eraldi kiitma, teised võiksid solvuda:)

    VastaKustuta
  4. Ehh, ja mina mõtlesin, et võhad on pigem soise maa taimed ega ole kaalunudki nende omale hankimist...
    Kamin on äge jah ja mul ka sibulad pottides. Siis sibulad sibulad.

    VastaKustuta
  5. Väga maaliline, imearmas tiik! Lihtsalt maagiline.

    VastaKustuta