Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 2. veebruar 2012

-24

Koos tuulekülmaga EMHI andmetel meie kandis -29. Seega lastel külmapüha, kui vanemad seda lubavad. Minu õnn, sest siis jääb Steven koolis vähem õppimises maha oma pika puudumisega. On ta ju koolist puudunud juba 12 päeva ja täna jääb ka minek ära. Palavik on taandunud, aga see kole köha ei kao. Helistan täna perearstile ja konsulteerin, kas esmaspäevast ikka võib kooli minna või peab enne veel arsti juurde minema.
See külm paneb ka juba muretsema. Minu viga ongi see, et muretsen liialt ette, mida ei TOHI tegelikult teha, aga.... Kõikjal muretsetakse koduloomade pärast (loomulikult peabki), siis ma mõtlen taimedele, metsloomadele ja lindudele. Kes kuidas üle elab. Selge see, et nii see selekteerimine elus käib, et nõrgemad lähevad välja. Hea küll, püsikud on lumekatte all ja põõsad ka reeglina taastuvad, aga puud. Mul ei ole küll palju selliseid õrnakesi, aga see pikk külm võib päris paljudele saatuslikuks saada. Nii 3-meetrine amuuri korgipuu, meetrine ebatsuuga (tuule eest peaks küll kaitsma maasse sorgatud suured kuuseoksad), mõned elupuu sordid, terveservaline paju (küll põõsana), veigelad (ka põõsad), leedrid, aktiniidia ja nii ma siin mõtlen. Kuivmüüril talvituv väike kikkapuu ja leviisia. Ei ole mõtet sel ette muretsemisel, eks kevad loob korra majja. 

1 kommentaar:

  1. Meil hommikul siin künka otsas -29.7, mis madalamal praegu ei tea ja kuidas tuulega tundus pole ka vaadanud. Alles praegu päikesega -24C

    Ära ilmaaegu muretse jah:)

    VastaKustuta