Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 3. august 2011

Mugav olen ma küll

ja seda just nii palju, et teist korda sama reha otsa ei astu. Eile oli plaan tagumine aiaosa ära niita. Kuna väike niiduk oli juba õues, siis minu aju arvas, et niidan sellega. Üldiselt jääb siis tulemus minu meelest ka ilusam kui traktoriga niites. Traktorit ma tuua ei viitsinud ja nii ma siis asusin sammuma, niiduk ees. Ise veel mõtlesin, et trenni eest hea. Kui siis ainult selle aiaosa niitmisele koos suitsupausidega kulus 3 tundi, no siis... Edaspidi kasutan ainult traktorit. Muidugi pisemad sopid peab väiksega üle laskma, aga no aja ja jalgade kokkuhoid igatahes. Lõpuks võtsin kätte ja mõõtsin meie aia ära. See aiaosa, mida eile niitsin, on suur 1300 ruutmeetrit ja terve aed on 4300 ruutu. Millegipärast arvasin siiani, et meie aed on väiksem. Täna üritan mõõta ka selle ala, mida aia taga niidame ja pargina kasvatame. Praeguse hinnangu järgi peaks seda kokku olema 1,5hektarit, õhtuks on see selge.
Ja muud suurt eile ei saanudki teha. Hommikul sai linnas käidud, poisiga hambaarstil. Selgus, et hambad ei mahu suhu, kuna lõualuud liiga väikesed, nüüd alustame lõualuude suurendamise protseduuri. Peaasi et suu korda saaks ja täiskasvanuna ei oleks häbi laia suuga naerda.
Pildil amuuri viinapuu varjamas kanade aedikut.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar